kinderagget

Alla inlägg under september 2011

Av Matilda Sjöström - 30 september 2011 19:34

Hej!

Sitter och kollar på MTV just nu e det Hard Times, har inte sätt det tidigare men aja. Väntar på att mamma ska bli klar med flygande Jacoben och imon ska jag till Gekan klockan halv 8 på mornen!  



Meeeeeeen jag antar det får gå, NU orkar jag inte blogga

Harre gött 

Av Matilda Sjöström - 30 september 2011 08:29

Hej!

Stack till skåne igår och gick till farmor och farfars föreldrar på kyrkogården och sen så stack vi till farfars bror och hälsa på honom på banken och sedan stack vi till Ikea för att köpa en kontorstol och så skulle jag till Väla men så skulle jag sova över med några så blev det inte väla och sen skrev dom att dom inte ville sova över för klockan va för mycket.. .great. Men iallafall, idag ska jag inte göra ett skvatt får se vad som händer harre gött. 


   bjussar

Av Matilda Sjöström - 29 september 2011 08:05

 

Av Matilda Sjöström - 29 september 2011 07:34

Hejsan svejsan!


Nu har jag precis vaknat och ska duscha så jag gör ett snabb inlägg. Kommer inte uppdatera så mycket idag för jag ska ner till skåne så ha det bra!   

Av Matilda Sjöström - 28 september 2011 21:20

Eftersom jag hade en tävling på min gamla blogg som aldrig blev avslutad så startar vi en här. Ni vinner en länkning i meny raden till vänster i 1 vecka.   Det ända ni behöver göra är att kommentara tävlingen avslutas på söndag.




För extra chans att vinna:


  • Gilla inlägget på bloglovin'
  • Följ min blogg på bloglovin' eller blogkeen
  • Länka tävlingen i din blogg
Av Matilda Sjöström - 28 september 2011 18:53


Även om jag vill och även om jag tror att du är borta ur mitt liv, även fast du svor på att det skulle vara vi bara du och jag jag vill hata dig men älskar dig mer varje dag. Det var mer en ett år sen du lämna mig ensam, jag har blivit sviken mera åter få känsla. Men du var speciell du har mitt hjärta i din hand men du glömt bort mig för du rinner ut som sand. 


När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår ner du låg här brevid känns precis som igår. När jag skriver det här river jag upp gamla minnen känner sakta tårarna rinna ner från kinden jag hade glömt det, hur mycke du betyder. Va falsk att allt var borta aldrig svider att inte kunna prata som vi gjorde förut nej det ger mig en känsla som om livet är slut.



Kärlek var är det för nån skit , den hittar inte hit. Nej den når aldrig fram varför blev det såhär. Vad ska man göra nu när kärleken e slut jag hittar inte ut varför blev det såhär. 

Av Matilda Sjöström - 28 september 2011 18:42

Hej!

Var tvugen att byta bloggnamn osv eftersom allt bara krånglar men nu stannar jag här ett tag och tänker inte göra några ändringar. Jag har kvar min TildaSjostrom.devote.se men kommer inte blogga på den länker isf bara till denna bloggen ( kommer ha tildasjostrom om jag ångrar mig). Vet att det är jobbigt när jag bara bytar hela tiden men hoppas ni står ut en sista gång. 


Harre gött!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Allt krånglar just nu men jag gjorde helt enkelt om allt. Startade från ruta 0. Min blogg handlar om foto, mode och tävlingar. Hoppas ni gillar den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards